Jumaat, November 14

terima kasih Dr Ong

memang Dr Ong talak tipu punya...hehe....soalan biomech tadi
memang sejibik soalan yang aku dok buat 2,3 hari ni...ade la sket dia tambah soalan lain..
tapi buat insan yang terkebil-kebil mengetik kalkulator macam aku ni,
dah kira bersyukur sangat boleh jawab...syukur pada Tuhan memori
aku kuat untuk mengingati segala jawapan..hahhaha...ade ke patut ingat jawapan?
-jangan contohi budaya belajar sekadar berorientasikan peperiksaan ini-
walaupun memang ada bayak soalan tak dapat jawab gak, tapi aku masih berpuas hati..
sem ni, subjek ni la yang paling aku takut...rasa macam nak dapat teruk jer...
tak dapat A pun takpe...Abjad atas slip tu takkan dapat memberikan kepuasan..tapi amat berguna untuk majikan-majikan skema...untuk aku, cukuplah sekadar mana penguasaan aku..
biar setara..mengantuk lak rasa pas Jumaat ni..hari bukan main panas lagi..nak hujan la kot petang ni.. beransur...........

1 ulasan:

.*. berkata...

hahahha

pelajar bagus.
bijak macam anak anak buahnya.