Jumaat, Oktober 17

Finally,i have a blog.

kredit utk adek aku http://vitalfundamental.blogspot.com/ yg berjaya membuka selera aku utk akhirnya berjinak-jinak dengan blog. sebenarnya aku telah lama menjadi pembaca blog yg setia...tp walau kepingin, aku sebenarnya janggal utk membiarkan alien membaca ruangan hidupku...mengetahui sisi hidupku sedangkan tidak pernah bersua...ehm..aku suka menikmati puisi2 dr mereka yg ikhlas berkarya itu...semuanya aku kenal dari adek aku yg seorang itu...dan yaa...blog ini juga akan ditanam dengan kata2 sebegitu agar terus subur dan mewangi ruangan ini...walaupun aku agak meminati politik dan isu-isu semasa, aku mahu semua itu diselerakkan ditempat lain..ditempat pelupusan sampah, dikawasan rumah terbengkalai mungkin..agar bau busuk semua itu tak terpalit di kemeja anda kita semua...biarkan sang bloggers lain yang menghimpun cerita-cerita itu, yang kadang2 mereka pun tak tahu hujung pangkal,duduk perkara, salah-benarnya sesuatu perkara...semuanya lagak hakim, mengadili, menjatuhkan salah pada sesiapa yg dirasakan(padahal dia sndiri tak pasti) tidak memenuhi skema kepercayaannya...aku mahu Tanah ini penuh dengan pohon hijau dan bunga yg wangi...kalian mungkin bisa membantu menabur baja komen atau menanam bunga2 puisi indah di ruangan yg masih gersang ini.

2 ulasan:

ain.ya.nun. berkata...

welkam to de club bro..
=P

njam berkata...

eeh eeh...akak kening...rajin2 le berkunjung..bawak kuih ketayap...rumanh ni tade ape pon..